2009.11.30.
07:54

Írta: Tacskó Muki

Türelmetlenségből ütött a két vegetáriánus

A fiatal vegán házaspár (vegán az, aki semmilyen állati eredetű ételt nem fogyaszt – a szerk.) a budapesti Mennyei Béke vegetáriánus étterem pincérét bántalmazta súlyosan a hétvégén. A felszolgálót elmondásuk szerint azért kezdték el ütlegelni, mert az két perc alatt nem hozta ki rendelésüket, a „solar harmony” nyugtató teát. A házaspár a pincér fejét többször a szívcsakra mintás terítőbe verte, majd a közelben álló Buddha-szobor elé lökték és ott tovább rugdosták. Ezután a kéznél lévő meditációs ülőpárnákkal verték a fejét, miközben ezt üvöltötték: „Fogol még egyszer késni a nyugtató teánkkal?!”

 

A házaspár kihallgatása során előadta, hogy már öt éve nem fogyasztanak állati eredetű ételeket, de míg mások ettől az étrendtől sokkal nyugodtabbak lesznek, ők csak még agresszívebbé váltak, egyre többször fordul elő például, hogy gyermekeiket, illetve saját, idős szüleiket is megverik.

 

komment

Címkék: agresszió vega verés bántalmazás ütés vegetáriánus rúgás vegán vegetárius súlyos testi sértés ezotériáról mukival súlyos testű sertés mennyei béke vegetáriánus étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://tacskomuki.blog.hu/api/trackback/id/tr1001561841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyúl agyú 2009.11.30. 15:32:36

Lehet, hogy azért lettek agresszívek, mert nem választották ki elég körültekintően étrendjükhöz a zöldet. Nem mindennekit nyugtat le a fű:)

Herkules Irma 2009.11.30. 16:03:31

Húsmentes ragadozók, igazán félelmetes!
Hát már minden megtörténhet?
Én régóta különös, babonás félelmet éreztem, amikor ilyen hústagadókkal találkoztam. Mondtam ismagam: Bolond vagy te, Irmus! De most legalább már tudom, hogy nem alaptalanul voltak bennem azok a nyomasztó érzések!
A magyart a pacalpörkölt és a húsleves teszi igazán emberré, ezek meg verekednek, randalíroznak, mi jöhet még ezután? Felgyújtják a tévének a székházát?

oszlopos gyertyán 2009.12.02. 09:57:45

Sajnos nekem sincsenek pozitív tapasztalataim sem a Mennyei Béke étteremről, sem a vegákról. Én úgy keveredtem oda hogy nem tudtam hogy ez egy vega étterem, és kértem egy argentin steaket, közepesen átsütve. A pincér erre először köpött egyet az asztalomra, majd eltűnt, és kis idő múlva szakáccsal jöttek elő, aki 'Anyádtól kérjé argentin steaket, kisköcsög' felkiáltással gyakorlatilag kirugdosott a helyröl. Gondolom akkor a személyzet is vega. Kicsit azért lehetnének toleránsabbak.

Alligator 2009.12.02. 11:06:11

Hát ez érdekes, mert én is jártam a Mennyei Béke étteremben, és akkor minden rendben volt.
Igaz, hogy a napi menüt kértem, ha jól emlékszem hamis gulyáslevest, tofu pörköltet hajdinával és zöld salátával, desszertnek tofu túrókrémes palacsintát yofu öntettel. Minden a helyén volt.
Annyira lenyugodtam, hogy el is aludtam - lehet, hogy a meditációs zene és a tömény füstölő illat és füst tette - de még ma is fantasztikus emlékként idézem fel a vacsorát. El is határoztam, hogy vegetárius leszek, mert nekem nagyon bejöttek az ízek. Ígérték, hogy étlapon lesz a sült csirkecomb búzahúsból, ropogósra sütött kunkori süllő tofuból, disznótoros növényi kolbászból és hurkából, velős csülök káposztavelőből.
Most a hír egy kicsit megdöbbentett, de nem adom fel!

Alligator 2009.12.08. 11:20:03

Azóta megint jártam a Mennyei Béke étteremben, pont advent vasárnap a mise után ebédelni.
Volt a tofu süllő, de érdekes, hogy volt benne szálka, több féle is Y, mint a keszegnek, nagyobb, és csontos is. Majdnem kereszben megállt a torkomon, az asszonynak kellett ütni a hátam.
Mintha a pincér meg drukkolt volna, hogy megfúljak. Már az is gyanus volt, hogy az étlep alján ott volt Dr. Szavoya Ernő inspekciós gégész szakorvos telefonszáma. Szerencsére nem volt rá szükésg.
A süllő után megkostoltam a gabona disznótorost.
A kolbászban voltak mócsingok, de engem nem zavart, csak a gyerek köpte ki, a hurka meg nem sült át rendesen és nyers volt benne a máj.
Azért ajánlom minden növényevőnek, mert tényleg olyan, minta a húsos étel, csak jobb az íze.
Azért még az étteremnek egy kicsit javítani kell a minőségen, 2 pontot adok rá, kettőt!
süti beállítások módosítása